Jóga

Otevřeli jsme pro Vás sál na JÓGU.

Jóga je vhodná pro každého a nikdy není pozdě s ní začít. Lekce jsou určeny jak pro začátečníky, tak i pro pokročilejší cvičence.

Přidáváme nové lekce - sledujte sekci NOVINKY

 

 

Nově OFFICE JÓGA =

jóga po práci

s Petrou Kubrovou

 

Chcete být zdravější, uvolněnější a spokojenější?

Chcete předejít syndromu karpálního tunelu a obecně být odolnější vůči nemocem?

Chcete se zbavit migrén, ztuhlých zad, bolestí krční a bederní páteře?

Chcete umět snadněji koncentrovat myšlenky a lépe pracovat se stresem?

 

Office jóga je určena především těm, kteří mají sedavé zaměstnání v kanceláři nebo naopak jejichž práce vyžaduje dlouhé stání, bolí je záda, krční páteř, kyčle či v kříži, ale i těm, kteří se po namáhavém dni potřebují protáhnout a uvolnit.

Na lekcích Office jógy se zaměříme hlavně na posílení celé oblasti zad, uvolnění krční a bederní páteře, uvolnění oblasti pánve a kyčlí, posílení břišních svalů, dále na protažení jednotlivých částí těla a zlepšení jeho celkového držení.

Budeme se věnovat také práci s dechem s cílem uvolnění psychického napětí a stresu, posílení schopnosti soustředění a nabytí nové energie.

Lekce je vhodná pro všechny typy pokročilosti od začátečníků po pokročilé.

 

O lektorce

Sama pracuji v kanceláři a tak vím, čím je potřeba vykompenzovat sedavé zaměstnání, každodenní stres a práci pod tlakem. Navíc mi jóga pomohla vyrovnat disbalance v těle z intenzivního hraní beachvolejbalu, což je vedle jógy má druhá sportovní láska. Józe se věnuji přes 10 let, v posledních letech intenzivně praktikuji hatha jógu a Iyengar jógu kladoucí důraz na kvalitní provedení jednotlivých pozic.

K lektorování jsem se dostala propojením vztahu k józe a koučinku - jako osobní kouč provázím klienty primárně jejich myšlenkami a emocemi a lektorování jógy byl naprosto přirozeně další krok v doprovázení lidí na jejich cestě, aby se cítili lépe ve svém těle, se svou myslí a se svou duší.

Jóga pro mě znamená probouzení energie v těle, osvobození mysli, harmonizaci duše i bourání bariér – nevyčerpatelnou studnici sebepoznání. Nepřestává mne fascinovat, jak mocně působí na zklidnění mé mysli a relaxaci duše uprostřed našeho hektického světa.

Více o mně na MindAndYoga

Instruktor jógy II. třídy se specializací Hatha jóga

Mezinárodní certifikát RYT200 Yoga Alliance

Specializované kurzy a semináře: Vinyasa Flow Yoga, Yin Yoga, Jóga pro těhotné a další



 JÓGA PRO TĚHOTNÉ

s Janou Votípkovou


Jóga v těhotenství je jemné cvičení, které přináší psychickou pohodu a harmonii nastávající mamince a očekávanému děťátku. Díky pravidelnému cvičení žena dokáže být skutečně přítomna ve svém těle a naslouchat jeho signálům a svým vnitřním pocitům.

Jógové pozice jsou pro těhotné vybrány tak, aby byly bezpečné, snadné a přitom účinné. Lekce jsou přizpůsobené aktuálním možnostem každé ženy. Jsou vhodné i pro ženy, které s jógou nemají předešlou zkušenost.

Pravidelné cvičení přináší správné držení těla, zmírnění nebo úplné odstranění bolestí zad, zvýšení pružnosti svalů, vědomé dýchání a lepší okysličení těla, zmírnění obtíží jako nadýmání, otoky a křečové žíly. 

  

LEKCE JÓGY s Martinou Horákovou a Martinou Markvartovou


Energy flow power jógadynamické plynulé provádění jógových asán se zaměřením na rozproudění energie v rytmu našeho dechu, vhodné pro začátečníky i pokročilé - 
Martina Horáková


Jóga pro zdravá záda - lekce je přímo zaměřena na oblast zad a s tím související správné držení těla - Martina Horáková

Vinyasa flow jóga - propojení dechu s pohybem. Pozdravy slunce provázejí celou hodinu. Díky pohybu nás udržuje myslí v přítomnosti a dává nám možnost plně přítomnost prožít, zároveň však nemá předem danou strukturu, a tak si cvičící může vytvořit vlastní sestavu, čímž se zase blíží hatha józe.
Vinyasa flow jóga zahřívá tělo a pomáhá v něm rozproudit teplo. Díky prohřátí těla a následnému pocení dochází k lepšímu vylučování toxinů z těla, pomáhá k hubnutí, svaly jsou při pravidelném praktikování nejen pružnější, ale i silnější. Dech je zde základem, od kterého se odvíjí pohyb a přechody z pozice do pozice jsou sladěny s dechem a jeho jednotlivými fázemi. Vhodné pro začátečníky i pokročilé - Martina Markvartová

 

LEKCE SM SYSTÉM s Markétou Kochmannovou

SM Systém - stabilizace a mobilizace páteře. SM Systém může cvičit každý, kdo je schopen chůze. Kdo chce předejít bolesti zad, kdo se chce zbavit bolesti zad, léčba skoliózy, snížení rizika výhřezu meziobratlových plotének, neinvazivní léčba výhřezu meziobratlových plotének, kompenzační cvičení nejen pro sportovce, vhodné cvičení v době těhotenství i po něm. - Markéta Kochmannová