INFORMACE

Nabízíme širokou škálu aerobních i posilovacích aktivit a relaxačního cvičení pro všechny věkové kategorie pod vedením zkušených instruktorek.

Mezi nabízené lekce patří například Bodystyling, Body shape, Power jóga, Rehabilitační jóga, Pilates a jiné. Nově nabízíme i BOSU cvičení PROBLÉMOVÉ PARTIE.

AKTUALITY

JEREMI pozvanka narozky INT 1-2019 1

NAROZENINY JEREMI SPORT

vino-jeremi-bg

SAMOOBSLUŽNÁ VINOTÉKA

large-14

Cvičení pro maminky MamiGYM

NAŠI TRENÉŘI

small

Kateřina NOVOTNÁ

šéfinstruktor aerobních sportů v JEREMI sport

ACI  ČASP – cvičitel aerobiku II. A III. Třídy – Lucie Šenková
Alpinning Academy – Instruktor alpinning - licence Basics – Martin Vinkler
Active welnes Praha – Instruktor fitness – Vladimír Hirka
IQ pohyb Academy    –   Instruktor Pilates clinic method - Matwork 1  modul 1,2,3
Pilates clinic method - Matwork2 - intermediate & advanced
Rehabilitation Prague School -Dynamická neuromuskulární stabilizace dle  prof. Koláře I.-III. část
Sdynamic s.r.o. – Spiraldynamik - Basic

Tel.: 736504183 
e-mail: novotna.ka@seznam.cz

small (4)

Táňa ŠOTKOVÁ

Instruktorka - Aerobik, Bodystyling, Bosu, Step, Alpinning a Flexi bar.

FISAF Aerobic and Fitness Group instructor 3. stupeň
FISAF mezinárodní rozhodčí SA a Fitness

Tel.: 606 172 133 
e-mail:  tana.sotkova@seznam.cz

small (5)

Renata VESELÁ

ČSAE – Instruktor Power Yoga Basics – Václav Krejčík
ČSAE - Power Yoga Advanced – Václav Krejčík
Wellness.cz – Fitness instruktor – Pilatesova metoda – Eva Blahušová

Tel.: 723 151 320
e-mail: veselka1705@gmail.com

small (6)

Jana „Kovi“ KOVÁŘOVÁ

Instruktorka Aerobiku a posilovacích hodin II. stupně (FISAF), TRX

finalistka soutěže Wellness celebrity show pro rok 2007/2008.

Tel.: 720 705 881
e-mail: kovina79@gmail.com

CHARAKTERISTIKA LEKCÍ

Body shape – silově vytrvalostní cvičení při hudbě zaměřené na posílení zejména tzv. “problémových partií“ (břicho, hýždě, stehna, mezilopatkové svaly). V této lekci převažuje posilování vlastním tělem nad aerobní částí, která je zařazena jen v úvodu hodiny pro zahřátí a je koordinačně nenáročná. Ideální pro ty, kteří chtějí zhubnout, vytvarovat postavu a nemají rádi složitější choreografie.

Bodystyling – kondiční cvičení při hudbě zaměřené na posílení hlavních svalových skupin. Lekce obsahuje aerobní část v úvodu, další část je zaměřena na tvarování postavy. Při této lekci se používá náčiní (činky, expandery, tyče, míče, apod.). Vhodné pro ty, kteří chtějí především vytvarovat postavu a zlepšit fyzickou kondici.

Pilates – cvičení v pomalém tempu, při kterém se posilují a protahují svalové skupiny, zlepšuje se držení těla a odstraňují svalové dysbalance. Zaměřeno na tzv.“core“-střed těla. Lekce obsahuje cviky zaměřené především na správnou funkci a stabilitu páteře. Vhodné pro ty, kteří potřebují posílit a protáhnout tělo a nechtějí cvičení v tempu s použitím choreografie.

Power Jóga – dynamické cvičení vycházející z prvků klasické jógy, zaměřené na posílení a protažení svalů celého těla. Jedná se o jednu z forem „body and mind“ aktivit, které vedou k harmonizaci těla a ducha. Vhodné pro všechny, kteří chtějí protáhnout a zpevnit postavu, naučit se správnému dýchání a relaxaci.

Fit ball/overball – cvičení na velkých a malých míčích, které jsou výbornou rehabilitační pomůckou. Lekce obsahují cviky zaměřené na protažení a posílení jednotlivých svalových skupin s minimálním zatížením kloubů. Vhodné pro ty, kteří chtějí protáhnout a zpevnit postavu bez zatížení kloubů.

Balance Work – posilovací trénink s využitím pomůcek – overbally, fitbally, činky

Kompenzační cvičení - novinka, která protahuje, posiluje a uvolňuje. Pohybový lék na dnešní životní styl. Příjemná muzika a meditace součástí. Vhodné pro všechny a vyjímkou těhotných žen a žen v 6ti nedělí.

Bosu-Body - AE rozcvička, dynamické posilování celého těla s činkami, gumičkami, míčky apod. Posilování sestavené sériích, které přechází na jednotlivé partie těla.

Bosu-TRX - AE rozcvička, dynamické posilování celého těla na Bosu v kombinaci s TRX

TRX - posilování celého těla na závěsném systému TRX, které přechází na jednotlivé partie těla

Problémové partie  - Účinné cvičení zaměřené na formování problémových
partií (břicho, stehna, hýždě, paže). Lekce začíná jednoduchým dynamickým
zahřátím, které nastartuje spalování tuků. Velký důraz je kladen na posílení "core" - středu těla.

Joga pro zdravá záda