Jak mohu dosáhnout zvýrazněných cen (za lomítkem) ve vašem ceníku?

Po registraci v našem systému (vytvoření klientského účtu) a vložení min. částky 500,- vám recepce vytvoří zvýhodněný tarif. Systém automaticky vytváří rezervace (kurty, vstupy apod.) z tohoto tarifu. Cena rezervací bude stále stejná; poslední́ den v kalendářním měsíci vám bude připočtena finanční́ částka odvíjející se od výše útraty. Např. během srpna navštívíte 10x posilovnu. Jednotlivé vstupy vás stojí 200,-, celková útrata je 2000,-. Na konci měsíce se vám vrátí 20 % z utracené částky, tj. 20 % z 2000,- = 400,-. Tzn. z celkových 10 ti vstupů do posilovny zaplatíte fakticky pouze 8 vstupů. Pro vytváření rezervací ze zvýhodněného tarifu je zapotřebí mít dostatečný zůstatek kreditu (min. ve výši rezervace).

Za jakých podmínek čerpám bonus za dobití kreditu na účet?

Bonusy za složení finanční částky získáváte pouze při dobití v hotovosti na recepci. Případně při dobití kreditu platební kartou na hlavní kupón a následném převedení kreditu na zvýhodněný tarif.

Pokud si rezervuji kurty a lekce ze zvýhodněného tarifu, platí pro mě automaticky zlevněné ceny (v ceníku za lomítkem)?

Ne, pokud si dobijete kredit na účet, cena rezervací a vstupů bude stále stejná. Načítají se vám bonusy; jejich výše se odvíjí od celkové vysportované částky během kalendářního měsíce. Uvedené ceny jsou ceny při získání maximální výše bonusů 20 % z vysportované částky (min. 2000,-).

Poslali jsme si peníze přes platební kartu na účet, ale účet mi stále hlásí „nízký stav kreditu“.

Pokud si dobijete peníze z domova přes platební kartu, kredit se vám zobrazí na „Hlavním kuponu“, který slouží pouze pro úschovu peněz. Nelze z něj vytvářet rezervace. V tomto případě je zapotřebí kredit převést na jiný tarif pomocí tlačítka „dobít z hlavního kuponu“.

Lze převádět kredit mezi jednotlivými tarify?

Složené finanční prostředky nelze převádět z jednoho tarifu na jiný tarif nebo z kuponu na jiný kupon, vyjma převodu prostředků̊ z tarifu (kuponu) „Hlavní kupon“ na jiný tarif (kupon). Pokud si dobíjíte kredit (na recepci či z domova platební kartou) a nejste si jisti, na kterou konkrétní aktivitu budete kredit využívat (rezervace kurtů, MMA apod.), vždy máte možnost si kredit uchovávat na hlavním kuponu a převádět postupně potřebné částky na dané tarify. Pokud disponujete více různými tarify a nejste si jistí, kdy a který využít, kontaktujte nás.

Rádi bychom čerpali výhod zvýhodněného tarifu, avšak po dobití peněz platební kartou se nám na účtu nevytvořil zvýhodněný tarif.

Zvýhodněný tarif se nevytváří automaticky; vždy je potřeba kontaktovat recepci, která zkontroluje výši dobití a vytvoří vám zvýhodněný tarif i na dálku (není zapotřebí řešit osobně na recepci).

Platnost vloženého kreditu je jeden rok. Co se stane, pokud kredit nevyčerpám?

Při každém dobití se platnost kreditu automaticky prodlouží na 12 měsíců. Pokud kredit do té doby nevyužijete, zneaktivní se. Stále vidíte jeho výši, avšak není možné z něj provádět rezervace. Kredit bude možno opět využívat po dalším dobití (tzn. dobitá částka se připočte k zůstatku na účtu).

Kdy mohu bezplatně zrušit rezervaci kurtu?

Rušit rezervace kurtu bezplatně lze 10 min. po jejich vytvoření nebo min. 12 hod. před jejich začátkem. Jestliže je rezervace rušena po tomto časovém limitu, či nečerpána vůbec, jste povinni tuto hodinu uhradit. Cena za částečnou úhradu při zrušení rezervace méně̌ než̌ 12 hodin před rezervovanou hodinou se zobrazí́ v rezervačním systému před zrušením hodiny.

Při pozdějším rušení či přesouvání rezervovaných hodin není brán zřetel na objektivní důvody (např. nemoc, úraz nebo osobní důvody). Rezervaci je možno rušit pouze v rezervačním systému, nikoli telefonicky. Pokud si nejste jisti, zda přijdete nebo v kolik hodin, a nechce se Vám takto nevyužitá rezervace hradit, doporučujeme bez předběžné rezervace využít službu přímo ve sportovním centru. Při využití služby na místě navíc máte více možností, např. nastavit hru na 1,5 hodiny nebo vlastníci účtu mohou aktivovat kurt později v průběhu hodiny.

Lze se individuálně domluvit na kompenzaci nevyužité rezervace?

Ne, nelze se domlouvat individuálně a vytvářet výjimky. Stejně jako ve sportu, tak i ve všedním jednání věříme ve fair play, kdy platí, že soutěž má rovné podmínky pro všechny hráče či závodníky. Jelikož patříme mezi sportcentra s návštěvností několika stovek klientů denně, držíme se tohoto pravidla o to pevněji tak, aby pro každého z vás naše jednání bylo zcela transparentní.

Rád bych navštěvoval posilovnu. Vyplatí se mi jednorázové vstupné, vložení kreditu nebo nákup časové permanentky?

Záleží, jak často plánujete navštěvovat naše sportcentrum. Jednorázové vstupné je nejméně výhodné; vždy se vám vyplatí vložit na účet min. 500,-, abyste mohli začít čerpat bonusy. Platnost kreditu je rok a lze ho využít i na ostatní sporty. Pokud plánujete více jak 8 návštěv během kalendářního měsíce, doporučovali bychom využít měsíční časovou permanentku, která platí 30 dnů od data jejího vytvoření.

Je možné si zarezervovat kurt/lekci po telefonu? Popřípadě je nutná registrace ve vašem systému?

Ne, rezervace po telefonu nevytváříme. Rezervace si vytváříte sami v našem rezervačním systému. Prvně je potřeba se registrovat a vytvořit si účet, ze kterého si kurty rezervujete. Pokud nemáte zájem o registraci, v rezervačním systému si můžete zobrazit volné hodiny a dorazit i bez rezervace. Nezískáváte ale jistotu rezervace.

Proč je zapotřebí vaše kartička?

Kartička je zapotřebí koupit pouze při první návštěvě (a poté prosíme nezapomínat) a umožňuje vám vstup přes turnikety, do šaten a uzamyká skříňky v celém areálu. Kartička je přenosná (pouze na šatny a skříňky). Jakmile vlastníte Jeremi kartičku a disponujete kreditem či permanentkou na účtu, není již zapotřebí navštěvovat recepci. Veškeré rezervace si vyřídíte z pohodlí domova a při návštěvě nemusíte ztrácet čas v případných frontách na recepci.

Jaká je vybavenost vaší posilovny?

Posilovna se rozléhá celkem ve čtyřech patrech – venkovní posilovna na střeše, kardio zóna s posilovacími stroji, volné váhy, strongman zóna s MMA arénou.

Jaké doplňky výživy nabízíte na vašem baru?

Nabízíme veškeré základní suplementy, které využijete před či po tréninku. Neváhejte a poraďte se s naší obsluhou na recepci. Jsme tu pro vás!

Jaké skupinové lekce nabízíte a co je jejich obsahem?

Nabízíme různé skupinové lekce - alpinning, pilates, jóga, TRX, bosu, SM systém, bodystyling, jumping, balance work. Rozvrh naleznete na www.jeremi.cz v sekci „Sporty“. Rozvrh hodin naleznete na www.rezervace.jeremi.cz v záložce „Rezervace“ pod tlačítky „Velký sál“, „Malý sál“, „Alpinning“ a „Jóga“. Nevíte, jestli je daná lekce pro vás? Vyzkoušejte a uvidíte! Opět se s výběrem můžete obrátit na naše zaměstnance, rádi vám poradí.

Kdy při návštěvě Reinders MMA využíváte vstup přes turniket v posilovně a kdy naopak využíváte přímý vchod?

Pokud navštěvujete MMA vypsané skupinové lekce v rezervačním systému, využíváte šaten naproti recepci a přímý vchod do arény (vstup si registrujete na čipovacím zařízení v Reinders aréně). Pokud máte domluvenou soukromou lekci s trenérem (mimo vypsané skupinové lekce), využíváte vstupu do arény přes posilovnu.

Je zapotřebí registrace pro vstup na skupinové lekce (velký sál, malý sál, alpinning, jóga)?

Ne, registrace zapotřebí není. Vždy je možné navštívit lekce na anonymní rezervace. Uhradíte rezervaci před jejím začátkem; nemáte však jistotu rezervace místa na skupinové lekci.

Je zapotřebí registrace pro vstup na skupinové lekce v Reinders MMA?

Registrace nutná není – jako v případě skupinových lekcí. Lze řešit anonymní rezervací (rezervaci vyřešíme přímo před začátkem lekce na recepci našeho sportcentra)

Pro vstup na skupinové lekce je vždy potřeba předešlá rezervace (permanentka/zvýhodněný tarif)?

Rezervace není nutná. Pouze v případě, že chcete mít jistotu místa na lekci. Pokud si nejste jistí, zdali lekci stihnete, nemusíte si vytvářet rezervaci. Podmínkou je pouze vlastnictví permanentky na aerobní sporty, či dobití kreditu na vašem účtu na zvýhodněném tarifu. Vstup se vám odečte při načtení karty na čipovacím zařízení přímo v sále před začátkem lekce.

Rád bych zakoupil BAD/SQUASH míček – jaké jsou rozdíly v barvách a rychlostech?

BAD míčky – modrý (středně rychlý), zelený (pomalý), červený (nejrychlejší). Liší se v rychlosti a náročnosti hry. Rychlost míčku odráží vzdálenost – o třídu pomalejší míček (při stejné síle úderu) uletí přibližně o 30 cm méně.

SQUASH míčky – červený, žlutý. Míčky se liší délkou odrazu či odskoku. Začátečníci - pro tuto skupiny jsou doporučovány míčky s velkou délkou odrazu (velký odskok), závodní hráči a pokročilí - tato skupina hráčů si volí míčky s malou délkou odrazu (krátký odskok).

Vzestupně (od začátečníků) míčky řadíme následovně – modrý, černý s modrou tečkou, černý s červenou tečkou, černý s bílou tečkou, černý se žlutou tečkou, černý se dvěma žlutými tečkami.